Wednesday, July 20, 2011

apa kejadahnyer...

nak cerita pun malu sebenarnyer, tp... nak citer gak.. kehkehkeh.. satu kejadian yang amat memalukan aku.. huwaaaa!!!! malunyer.. kejadian ni berlaku malam tadi. tetiba teringin pulak nak makan kat restoren juita.. tetiba teringin nak makan sotong bakar.. uhhh... sedap!!! nyum nyum nyum...

petang lepas ofis hour aku balik, harini kemas time.. sebab dah lama rasanyer tak mop lantai... so, aku pun menyapu n mengemop lantai.. wahhhh!!! kilat der.. hurm.. baru selesa.. kikiki... tunggu en. suami balik,, tengok citer dewa cinta.. feveret aku nih.. dalam tak suka kat fasha sandha tp layan gak citer tu, aku tak suker dia sbb banyak kontrobasi.. tp bab lakonan she is the best.. memang boleh dipuji...

lepas maghrib kami keluar, biasalah kalau keluar dah tentu sibuk ngan bebudak ni. nak bawak itu, nak bawak ini.. sudahnyer aku sarung jer kasut yang ada. dah tak pikir apa dah.. masuk dalam kereta. bila sampai kat juita, pilih2 udang ngan sotong. pastu cari tempat duduk.. dalam nak menuju tempat duduk, tetiba aku terpandang bawah.. Ya Allah..!!! aku pakai selipar sebelah lain, sebelah lain.. sebelah hitam sebelah putih.. cinabeng btul!!! terus muka aku berubah.. n mood nak makan hilang.. adehhhh!!!

time nak oder pulak, abang perasan yang selipar aku sebelah lain, sebelah lain.. muka dia nak gelak aku tengok.. hampeh betul!! aku dah cover malu.. aku cakap "ter"pakai... aku pun tak tau la camner aku boleh tak perasan yang aku pakai kasut sebelah lain sebelah lain.. dalam hati aku cakap memang selipar lama ni nak kena hukuman pancung @ kena buang kat tong sampah la jawabnyer... sebab dah memalukan aku..

nak tak nak kitorang terpaksa lah balik bile restoran tu dah tak bape nak ramai orang.. nasib lah gi waktu hari biasa, cepatlah sikit lengangnyer.. tu pun aku jalan cepat2 sebab tak nak orang perasan kasut aku yang sebelah lain sebelah lain... hahaha... so moralnyer walaupun kelam kabut tengok dulu kaki tu pakai selipar aper... hahaha..

nila dia rupenyer..

aper kejadahnyer la aku pakai selipar cam ni.. dah macam orang kurang siuman jer.. hehehe..


memang la nak kena hukuman pancung selipar hitam nih.. hampeh tul laa...


malu aku tak hilang lagi ni... adehhh laaaa....!!!

No comments:

Post a Comment