Sunday, January 1, 2012

First Entry For 2012.. entry pendek jer...

salam.. first entry for 2012!! Kami Sambut tahun baru kat rumah jer, malas nak keluar.. nak menyimpan tenaga untuk stay up malam karang ( stay up la sangat...huhuhu..) maklumlah bukak jer tahun baru, final exam dah jadi agenda paling atas sekali bg tahun 2012 ni.. mungkin sebab tu gakla mood nak sambut tahun baru suam-suam kuku jer.. huhu.. azam tahun baru ni??? usah ditanya... sebab dah beberapa tahun ni aku mmg tak de azam.. sebab azam nak habis belajar n dapat degree pun tak dapat lagi aku tunaikan.so azam-azam lain aku holdkan dulu.. akakakaka..






so, tahun 2012 dah pun datang, mungkinkah tahun ni tahun rezeki buat aku.. hurm.. i am wondering.. tahun 2012 merupakan tahun untuk aku dapatkan apa yang aku inginkan, apa yang aku impikan setelah tahun 2011 tahun untuk aku "menutup hati" dan "menutup mata" untuk semua kemahuan dan kehendak aku.. alhamdulillah aku dapat melepasi segala cabaran dan dugaan yang datang.. tak sabar aku nak mendapatkan apa yang aku nak satu persatu.. (mood : exciting..:)..)






Yang pastinya 2012 ni merupakan tahun yang paling banyak agenda untuk aku. agenda dari segi kehidupan, dari segi ekonomi.. semoga Allah memudahkan setiap urusan aku..amin..






No comments:

Post a Comment