Friday, October 14, 2011

tak tau nak kata



tak tau nak kata betapa penatnya hari ni.. sangat penat mental dan fizikal.. dengan kerja ofis balik rumah, kerja rumah pulak, belum lagi ngan kuliahnyer.. kenapa aku rasa sangat penat???

1. customer berderet-deret, lepas satu, satu.. time rehat pun ada gak orang datang.. huarghhhh... yang aku selalu angin tu, customer ni selalu datang dekat2 nak tutup kaunter.. angin tul diorang ni.. ni la namanya dah berak br nak gali lubang...terhegeh-hegeh jadi orang.. huhuhu..(emosi sungguh!!!)

2. next week audit ISO nak catch up pulak fail2 yang tak terupdate...

3. esok pulak kelas financial accounting 9.00 pg-5.00 petang.. mak aihhhh.. mabuk aku ngan kira-kira duit ni...

4. hari ahad pulak ada discussion grup assignment subjek Human Resource Management.. bila aku nak rehat ni??? huhuhuhu..

5. next week pulak ada presentatation, next 2 week pun ada gak untuk subjek Organizational Behavior..

6. kain 2 bakul tak lipat lagikkkkk!!!!!


banyak nyer... arghhhh..!!! tension banget...!!! ada tak sesapa nak tolong aku???

No comments:

Post a Comment