Sunday, September 11, 2011

ANGIN SATU BADAN





Hari sabtu kena jaga bebudak kat rumah sorang-sorang. en. suami kena kerja. adoila.. ni yang tensen ni.. mengadap sorang-sorang bebudak ni. dan aku pun dah macam tarzan kat rumah. terjerit-jerit.. adoilaaa penat nyer jangan dikenang..kadang-kadang aku pelik ngan bebudak ni. kalau ngan pengasuh @ orang lain punyer baik sampai tahap boleh dipuji.. tp bila ngan mak sendiri... mak aihhhh... keluar tanduk sorang2.. huhuhuhu...

nak dijadikan cerita, tengahari tu aku tengah merehatkan diri kat sofa. alia n aleesha aku biarkan main.. tengah mamai nak tido tu, aku perasan yang aleesha main pasu besar kat ruang tamu.. aku biarkan dengan andaian tak kan apa-apa jadi.. tetiba...... PRANGGGGG!!!! adoilah....geram sampai tak tahu nak cakap macam mana. dapat la sedas dua.. pastu apalagi menangis la dia.. ha.. kan ibu pulak yang keluar tanduk... so habis la tumbang pasu besar dan yang paling sedih dah tentulah pecah pasu kesayangan aku yang aku beli... huhuhu...

dan lani aku masih musykil macam manalah pasu tu boleh tumbang sedangkan pasu tu sebenarnya lagi besar daripada aleesha.... alahai anak ibu ni... nampaknyer kena korek tabung lah nak beli pasu baru..huhuhu....

No comments:

Post a Comment