Monday, June 20, 2011

dah lama tak post entry kat blog ni.maklumlah kesibukan yang teramat sangat.bila la nak habis tak tahulah.hadap jerla dengan hati terbuka.tp minggu ni spesel skit maklumlah minggu gaji.tadi bebudak cek kat maybank2u dah float pun..yeeeehhaaa....!!!dah sangap ni..hihihihi..
bolehlah minggu ni ni ajak en. suami g jenjalan..huwwaaa..dah lama tak jenjalan.hati dah meronta..ewah..agak2 klu dapat g genting ke,best gak..aku dah hint2 gak kat en. suami,,jom g genting..sejak ada keta baru ni tak pernah g lagi..hihihi..tak dapat genting, cameron pun buleeehh..ahahaha..

minggu ni dah 3 minggu lebih kami pindah, sejak pindah ni aku rasa baru sekali dua je aku jengah rumah kat kg..bukan ape,,kadang kalau balik nampak keta wira eroback aku mmg tak kan singgah,hari tu pun aku menyinggah masa hujung cuti sekolah sbb aku tau diorang mmg tak kan ada..biar lah malas nak campur.balik rumah parent in law pulak selalu..hahaha..dah terbalik kot.tiap2 minggu aku g sana..alia pun suka g sana sbb ramai kawan..aku lak yang jemu menunggu bila dia nak puas main..hehehe..

ari ni dah hari ke3 alia tak pakai pampers bila tido..hahaha ada harapan aku nak berenti kan dia pampers ni.maklumlah tahun depan kan dah nak sekolah..jimat sket,tinggal beli pampers adik jer klu belanja..hihi..

arini dapat berita dari kawan ofis (masridah).dia dah kena tahan ward sbb ada problem pada kandungan dia..huhuhu...aku tumpang simpati..sedih bile dia cakap doktor bagi 2 pilihan 1. operation tapi condition baby tetap risiko 2. bersalin secara normal,juga tetap berisiko untuk baby hidup.orang kata condition baby 50-50..argh...sedihnya..aku tumpang sedih..ni yang buat aku takut nak mengandung,banyak pulak kejadian2 yang tak diinginkan. mungkin cuaca sekarang ni tambahan pulak udara banyak tercemar..aku doakan dia dapat tenangkan diri n kuatkan semangat hadapi saat2 genting ni..untuk baby moga dapat hidup sihat, supaya dapat jumpa umi dan daddy nyer...semoga baby pun kuat semangat..aminn..





No comments:

Post a Comment