Monday, June 13, 2011

pagi yang gelap

pagi ni suami ku keluar awal sikit sbb tak nak menempuh kesesakan kat pekan banting n telok datok.macam biasa pukul 6 aku dah bangun, iron baju, kemas beg anak-anak,kejut alia dan aleesha,itulah rutin aku sekarang.kadang-kadang kesian ngan anak-anak.pagi masih gelap lagi tp diorang dah aku kejutkan.hari isnin memang hari yang agak kritikal ada la tu yang akan menangis tak nak bangun, tak bagi buka lampu la..macam-macam karenah lagi2 alia.hmmm..kesian pun ada..lagi best pagi ni alia kata "ibu... kan malam lagi.." alah-alah..kesian anak aku..si adik pulak hanya pandai jerit jer mungkin memanggil bila ayah dah bawak kereta tinggalkan aku.takperla..ni semua kan cubaan..moga-moga nanti bila alia dah sekolah senang nak bangun pagi.tak payah ibu nak terjerit2 macam jiran belakang rumah.hehehe

No comments:

Post a Comment