Monday, June 6, 2011

minggu ni 6.6.2011-10.6.2011 minggu audit..huargghhh!!! ni la masa yang paling malas utk aku harungi..aku dah mula merasakan stress biasalah bila dah masuk bulan 6 sampailah raya nanti kerja aku menimbun,silap haribulan bengkok kalau tak buat.dengan bazar ramadhan yang memeningkan kepala nak melayan karenah orang2,ngan banner yang tak berenti2..huhuhu..penat okeh!!!seronoknya la org2 yang tak banyak kerja tak pening kepala...huhuhu..bila nak pindah jabatan???ayat tak sayang mulut la tuuuu....kerja kat siini seronok tak boring tapi hadap keje yang menimbun,,hamik kau...!!! banyak yang amat..keje aku tak surut,mungkin org lain kalau dah abis musim renew lesen dah rilek.kalau aku, tak der maknanya..ada jer org datang jumpa aku..huarghhh!!!penat..musim raya la,raya deepavali la,chinese new year la,cuti sekolah pulak musim cikgu cekgi wat tuisyen, bulan 12 nnti sekolah tadika pulak wat banner promosi tadika..bila nak abis aku pun tak tau,,bila tukar jabatan nnti baru la habis kowt..ahahahaha...!!
la ni kepala otak pk nanti nak masak ape plk???en suami dah belikan sotong,,tetiba mengidam pulak...haisshhhh...masin mulut tu karang...hihihihi...nak tp tunggu aleesha 2 tahun baru on..hahahaha...nak balik lah yek..nak masak maklumlah i dah ada tugas n tanggungjawab baru skang..tp dalam pale ni masih pk nk masak pe..huhuhu

No comments:

Post a Comment