Wednesday, August 24, 2011

Semester baru 2011/2012 dah nak mula!!!!!



Salam Ramadhan!!!! hari ni dah hari yang ke 25, nampaknyer tinggal beberapa hari lagi kita semua akan beraya.. dan selepas tu pulak, semester baru sesi 2011/2012 akan bermula. uwaaaa!!! ni yang tak best ni.. dah nak start dah hari aku yang kelam kelibut.. ya ampun!!!! aku perlu bersiap sedia dari segi mental dan fizikal ni.. huhu..

course registration pun da start. rasanya macam nak ambik 4 subjek, tp tak tahulah diri ni larat ke tak.. aissshh.. tp aku kena kuat semangat sebab kalau tak ambik banyak, lama lagi la aku nak habis. dah tak sabar ni nak abis.. kira-kira ada lagi 4 semester yang aku perlu habiskan. maknanya 2 tahun lagi der... pergh!!!!

dahlah subjek banyak yang killer, sbb yang senang2 @ 2 jam kredit aku dah habiskan dulu, sbb aku tak nak semak kepala aku yang memang dah serabut. kalau orang lain, diorang sayang nak ambik subjek yang 2 jam kredit, tp aku tak, aku habiskan yang 2 jam kredit pastu aku boleh tumpukan yang susah pulak. selalunya subjek yang 2 jam kredit ni remeh, banyak benda nak kena buat..
argh!! serabut!!!

nampaknyer bukak semester ni bertambah cabaran yang bakal aku tempuh, sbb aku dah duduk rumah sendiri. makan minum en. suami aku kena uruskan sendiri, nampak gayanyer beli jerla.. balik rumah tengahari, kena la masak nasi.. hihihi... redhala sebab ini yang aku nak. bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian. lagipun bukan susah sampai ke tua. 2 tahun tu tak lama...
sabar yer... (ayat-ayat positif time semangat mula nak hilang...)






No comments:

Post a Comment